Nákup diagnostického spotřebního materiálu - jednorázové sterilní pipety pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup diagnostického spotřebního materiálu - jednorázové sterilní pipety pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00021508
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00021508
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
17. 07. 2024 12:32
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
26. 07. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – jednorázové sterilní pipety pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín pro správné provedení mikrobiologického vyšetřování vzorků v akreditované laboratoři u VVetÚ Hlučín. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Dále požadujeme dodání produktového listu k poptávanému produktu. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Kód z číselníku NIPEZ
38437100-8
Název z číselníku NIPEZ
Pipety
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
38437100-8
Název z číselníku CPV
Pipety
Název předmětu
Pipety
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 14:14 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 10. 2024 14:10 | Uveřejnění účastníků | |||
02. 10. 2024 14:10 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 08. 2024 12:08 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
17. 07. 2024 12:32 | Uveřejnění zadávacích podmínek |